Dygn 15

Idag är valparna 15 dagar gamla.
Imorse var jag väldigt trött, har inte varit så trött på länge nu. Men jag for upp som ett skott för första valpköparen kommer idag och ska titta på valparna. Så jag har städat lite, duschat och ska nu vika tvätt. Jack ligger och tittar på valparna från sin fåtölj och Bailey håller ett öga på honom så han inte får för sig att gå för nära gallret😉 senare idag ska jag iväg på grillkväll med kompisar, låter väldigt mysigt så Laila får passa valparna. Det är inte direkt raketforskning nu längre, man får bara hålla ett öga på Bailey när hon bestämmer sig för att lägga sig i valplådan så hon inte råkar lägga sig på en valp och titta till dom en gång i timmen så att man ser dom äta. Imorgon när pappa kommer hem är det dax för kloklippning igen på både valparna & på Bailey. Har stora rivmärken på nyckelbenet nu för dom kryper runder så när man håller dom😂

Idag väger valparna:

Hane 1/Texas: 740gram
Hane 2/Colorado: 434gram
Tik/Alaska: 688gram

Nya äventyr för lilla Colorado☀️
Texas🐎
Alaska❄️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cockerlove.blogg.se

Planerad cocker spaniel parning 2016

RSS 2.0