Fin besök

I lördags fick jag besök av Bailey's uppfödare Ulrika & Tommy, dom körde ända från Kalmar för att titta på valparna och för att besöka Bailey's bror Pidde som också bor i Höör.
Detta var väldigt trevligt och roligt då dom aldrig hade varit hemma hos mig innan. Har många gånger försökt att beskriva hur lägenheten och gårdsplanen på baksidan ser ut men har nog aldrig riktigt lyckats.
Kan tänka mig att många tänker på en trång liten 1a mitt inne i en stad när jag säger att jag bor i lägenhet men så är inte fallet. Bor i en väldigt rymlig 3a precis innan byn med massor av skog och natur bara några hundra meter bort. Inte den mest glamorösaste "trädgården" på baksidan men den duger tycker hundarna.
Iallafall, när vi väl hade satt oss ner med en kopp kaffe och kaka i vardera hand så bara pratade vi och myste med valparna. Jag hade så klart lite frågor om olika saker och är väldigt nöjd över att ha fått lite svar.
Vet ju inte allt fast jag gärna skulle vilja tro det ibland..
Mot slutet av besöket tog jag fram trimbordet och så tog vi lite foton på valparna. Dessa blev mycket fina och både jag, Ulrika & MC envadour "Mio" ägare blev nöjda.
Nu är det bara några saker som återstår innan allt är fixat inför valparnas flytt den 1 september.
Sen är allt klart 👏🏻

Denridge Nanna "Bailey"
Alaska "Daisy"
Alaska "Daisy"
Colorado "Dallas"
Colorado "Dallas"
Texas
Texas



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cockerlove.blogg.se

Planerad cocker spaniel parning 2016

RSS 2.0