Utflugna valpisar

Nu har både Daisy & Dallas flyttat hemifrån. Har redan sett bilder och fått bekräftat att det går bra hos de nya familjerna. Har även fått några mejl angående Texas nu så får väl se vad som händer på den fronten.
Igår kväll städade jag hela mitt rum så det blev snyggt igen, men det tog inte lång tid för Texas att stöka ner..
Han sov med Bailey i korgen och gick flitigt på sin valptoa mitt i natten så jag inte behövde gå upp mitt i natten (mycket tacksam). Det finns heller ingen liten trio som väckte mig kl 6 imorse utan bara en liten buse som fick mat och sedan somnade om igen. Han lyssnar redan väldigt bra på sitt namn och ordet "kom". Imorse runt 10 tiden tog jag & Texas en tur till Teba på cykeln. Fick många blickar på vägen dit & tillbaka samt inne i affären. Han fick ny mat, koppel, ben & godis så att jag så smått kan träna med honom.
Skönt att dom andra två huliganerna trivs i sina nya hem och att jag kan hälsa på i framtiden!

Daisy i sitt nya hem💕
Dallas i sitt nya hem💕
Julia
2016-09-02 @ 13:55:47
URL: http://magicmarvels.se/

Men jösses vilka söta!

Svar: Tack!
Therese Johnsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cockerlove.blogg.se

Planerad cocker spaniel parning 2016

RSS 2.0