Dygn 22

Idag är valparna 22 dagar gamla.
Bailey fick sig en lång promenad igår då hon var mycket rastlös, vi hittade några hallonbuskar och en & annan katt. Blev även mycket träning på rundan med korv.
Valparna tycker att den nya toaletten är super rolig och använder den flitigt!
Igår ville Bailey mysa i sängen men samtidigt ville hon ha koll på valparna, så lösningen fick bli att allihopa fick va i sängen en stund. Texas är en riktig mamma gris så han somnade mellan frambenen på Bailey medan Alaska & Colorado umgicks med mig istället. Fick mig en rejäl puss på näsan av Colorado haha!
Varje gång jag fyller på Baileys matskål blir dom lika förvånade & chockade. Ljudet av fodret som stöter ihop med metallen är ett väldigt underligt ljud tycker dom & ofta går dom fram en bit i valplådan och morrar.
Det är fortfarande en väldigt stor färgskillnad på alla valparna, Texas är lika mörk som Bailey, Alaska är lite mitt i mellan & Colorado är fortfarande lite gul aktig men börjar gå åt det mörka hållet.
Dom gillar även att pussas med varandra nu och försöker så smått leka med varandra.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cockerlove.blogg.se

Planerad cocker spaniel parning 2016

RSS 2.0