Snart 4 veckor

Har inte bloggat på några dagar nu då jag haft mycket att göra. Igår bestämde jag & min kompis Amanda oss för att vi var trötta på att bara sitta hemma så vi körde en runda hem till mamma & sedan till emporia. När vi kom hem lagade vi zucchini lasange och tittade på spider-man filmerna & hade valpmys. Idag har vi städat hela dagen, eller rättare sagt jag har städat & hundarna har varit allmänt lata. Imorgon blir valparna 4 veckor gamla. Om dagarna är dom nu ute i vardagsrummet för att vänjas vid alla ljud från kök & vardagsrum samt när man städar. Detta är inget som dom direkt bryr sig om, när jag dammsugade innan idag så bara satt dom tysta och tittade på. Dom tyckte detta var mycket intressant och visade ingen rädsla, iallafall inte dom gånger jag slängde en blick bort mot dom. Jack som aldrig har umgåtts med så små valpar innan vet inte riktigt vad han ska ta sig till när valparna försöker busa med honom. Istället för att försöka busa tillbaka går han bort en bit och lägger sig istället så han inte får sig en tillsägelse av Bailey. Han gick lite för nära häromdagen tyckte Bailey & då visade hon vart skåpet skulle stå haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cockerlove.blogg.se

Planerad cocker spaniel parning 2016

RSS 2.0