Nya roliga upplevelser

Igår fick Alaska "Daisy" besök av sina blivande ägare. Fick denna gång även träffa sambon, som var mycket trevlig och klok.
Jag och hundarna slappade hela dagen och framemot kvällen kom min kusin och hennes pojkvän och hämtade mig och valparna. Dom bor bara ca 1000 meter bort men det är lite svårt att gå dit med 3 valpar..
Där fick valparna träffa deras 3 Pomerianer, Bella, Batte & Tindra.
Dom var mycket snälla och försiktiga med valparna och ville mest lukta lite på dom och sedan gick dom vidare och skötte sitt eget. Valparna förstod inte riktigt vad dom var för några, inte konstigt när dom bara har träffat Bailey & Jack innan..
Mycket nyfikna var dom men mest av alla var dom lyckliga över att få njuta av en sån stor gräsmatta haha!
Lite bus blev det och tog även lite bilder på min kusins ögonsten Batte. Bella kommer från början från min moster som föder upp rasen och sedan fick hon så småning om valpar själv varav kusinerna bestämde sig för att behålla båda två.
Bailey har växt upp med dessa 3 hundar och varit med väldigt mycket där hemma så dessa hundar känner både mig & Bailey mycket väl.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cockerlove.blogg.se

Planerad cocker spaniel parning 2016

RSS 2.0